Яворівська ДПІ запрошує платників використовувати Електронний кабінет

Яворівська ДПІ запрошує платників використовувати Електронний кабінет!

Яворівська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області повідомляє, що Електронний кабінет платника – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді. Це персональне автоматизоване робоче місце платника податків, доступ до роботи в якому здійснюється з будь-якого комп'ютера, підключеного до Інтернету, шляхом ідентифікації з використанням електронного цифрового підпису та авторизації такого платника. Електронний кабінет платника надає платникам податків можливість працювати з органами податкової служби дистанційно у режимі реального часу.

Використання електронного кабінету платника має ряд переваг:

-працює за допомогою персональних комп’ютерів та смарт-пристроїв;

-працює безкоштовно;

-працює цілодобово (у т.ч. святкові та вихідні дні);

-економія часу;

-не потрібно відвідувати ЦОП;

-отримання інформації в режимі он-лайн;

-без встановлення програмного забезпечення;

-доступ до відкритої інформації без ЕЦП.

Ввійти в електронний кабінет можна за адресою: cabinet.tax.gov.ua або через офіційний веб-портал ДПС.

Спілкуйтесь з податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX» https://t.me/infoTAXbot.

Подання громадянами декларації про майновий стан і доходи через Електронний кабінет

Яворівська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів отриманих у 2021 році. Звертаємо увагу, що декларацію про майновий стан і доходи можна подати в електронній формі, скориставшись електронним сервісом ДПС Електронний кабінет. Для цього, необхідно зробити наступні кроки:

  1. Зайти за допомогою кваліфікованого електронного підпису в «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua/)
  2. У режимі «ЕК для громадян» приватної частини створити та заповнити Податкову декларацію про майновий стан і доходи (F0100212). Додати до декларації:

- Додаток Ф3 (F0121612) Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з податку на доходи з фізичних осіб, у зв’язку з використанням права на податкову знижку;

- Документи довільного формату (F1360102): завантаживши скан-копії підтверджуючих документів, які надають право на отримання податкової знижки.

3. Після успішного заповнення зберегтикабінет

Яворівська ДПІ ГУ ДПС у Львівській області нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів отриманих у 2021 році. Звертаємо увагу, що декларацію про майновий стан і доходи можна подати в електронній формі, скориставшись електронним сервісом ДПС Електронний кабінет. Для цього, необхідно зробити наступні кроки:

  1. Зайти за допомогою кваліфікованого електронного підпису в «Електронний кабінет» (http://cabinet.tax.gov.ua/)
  2. У режимі «ЕК для громадян» приватної частини створити та заповнити Податкову декларацію про майновий стан і доходи (F0100212). Додати до декларації:

- Додаток Ф3 (F0121612) Розрахунок суми податку, на яку зменшуються податкові зобов’язання з податку на доходи з фізичних осіб, у зв’язку з використанням права на податкову знижку;

- Документи довільного формату (F1360102): завантаживши скан-копії підтверджуючих документів, які надають право на отримання податкової знижки.

  1. Після успішного заповнення зберегти, підписати декларацію за допомогою КЕП та відправити.
  2. Дочекатися на отримання Квитанції №1, яка засвідчує факт і час отримання електронного документа та Квитанції №2, яка засвідчує факт і час приймання (неприймання) чи реєстрації електронного документа.

Яворівською ДПІ проведено тренінг для фізичних осіб-підприємців щодо функціонування сервісу  «InfoTAX»

Яворівською ДПІ ГУ ДПС у Львівській області на постійній основі проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота серед платників податків, спрямована на збільшення кількості користувачів  сервісу «InfoTAX» та розширення кола платників-користувачів Електронним кабінетом в частині подання заява ф. № 5ДР,  подання звітності засобами телекомунікаційного зв’язку, а також надається практична допомога у користуванні Електронним кабінетом.

Треба відмітити, що 26.09.2022 року начальником ДПІ Петром Шотом проведено тренінг для фізичних осіб-підприємців щодо функціонування електронних сервісів ДПС. У ході заходу надано практичну допомогу щодо створення, підписання, відправлення повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність ( 20- ОПП) та повідомлення про прийняття працівника на роботу через Електронний кабінет.

Також платникові було роз’яснено, що «Електронний кабінет» – це персональне автоматизоване робоче місце платника, працювати в якому він може без використання спеціального встановленого клієнтського додатка. Цей сервіс дає можливість не лише подати звітність та різноманітну документацію, а ще й сплатити податки. Електронний кабінет – це інформаційно-телекомунікаційна система, створена для забезпечення реалізації платниками податків та державними органами своїх прав та обов’язків, визначених Податковим Кодексом України, в електронному вигляді. Офіційна сторінка електронного кабiнету https://cabinet.sfs.gov.ua.

Цей зручний безкоштовний сервіс працює цілодобово в режимі реального часу за допомогою персональних комп’ютерів та старт - пристроїв з використанням електронно – цифрового підпису будь якого акредитованого центру сертифікації ключів

Використання Електронного кабінету заощадить ваш час та позбавить необхідності відвідувати Центри обслуговування платників Державних податкових інспекцій, що скоротить кількість ваших візитів до контролюючих органів.

Сьогодні у платників, завдяки функціонуванню Електронного кабінету, є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів.

Гаряча лінія в Яворівській ДПІ на тему: «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування»

Яворівською ДПІ Головного управління у Львівській області активно продовжується інформаційно-роз’яснювальна кампанія з питань запровадження одноразового (спеціального) добровільного декларування фізичними особами належних їм активів та сплати одноразового збору до бюджету, запровадженого Законом України від 15 червня 2021 року №1539.

Так, 26.09.2022 року в Яворівській ДПІ відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» на тему: «Одноразове (спеціальне) добровільне декларування». На запитання платників податків відповідав начальник Яворівської ДПІ ГУ ДПС у Львівській області Петро Шот.

Наводимо найактуальніші питання під час сеансу.

  1. Які терміни проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування?

Законом України від 15 серпня 2022 року №2516-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо звільнення від оподаткування благодійної допомоги, використаної на користь членів сімей поранених та загиблих учасників бойових дій під час участі у відсічі збройній агресії та забезпеченні національної безпеки України» подовжено термін подання одноразових (спеціальних) добровільних декларацій до 1 березня 2023 року.

  1. Чи потребує підтвердження розміщення готівкових коштів на поточному рахунку?

Декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України до подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

Для забезпечення вказаної вимоги, декларант звертається до банку для відкриття спеціального рахунку. Дана операція здійснюється на підставі договору, який укладається в письмовій формі між банком і декларантом, та має передбачати особливості відкриття, функціонування та закриття спеціального рахунку/

При цьому порядок надання виписки зі спеціального рахунку/довідки про відкриття спеціального рахунку та залишку коштів на ньому (у паперовій/електронній формі) обумовлюється договором, що укладається між банком і декларантом під час відкриття такого спеціального рахунку.

Тож фізична особа,  при поданні Декларації надає документ, який підтверджує таке розміщення у вигляді виписки зі спеціального рахунку або довідку про відкриття спеціального рахунку та залишку коштів на ньому (у паперовій/електронній формі).

  1. В яких випадках подається уточнююча одноразова (спеціальна) добровільна декларація?

Уточнююча одноразова (спеціальна) добровільна декларація (далі – Декларація)

подається декларантом:

- у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної

перевірки арифметичних та логічних помилок у відповідній Декларації, що не призвели до недоплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування;

- у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної

перевірки Декларації арифметичної помилки, що призвела до недоплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування;

- у разі виявлення контролюючим органом, за результатами камеральної

перевірки Декларації арифметичної помилки, що призвела до переплати суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування.

Після подання Декларації та протягом періоду одноразового (спеціального)

добровільного декларування декларант може одноразово скористатися правом додаткового розміщення коштів у національній та/або іноземній валюті у готівковій формі та/або банківських металах на спеціальному рахунку.

Для цілей одноразового (спеціального) добровільного декларування декларант має розмістити кошти в національній та іноземній валютах у готівковій формі та/або банківських металах на поточних рахунках із спеціальним режимом використання в банках України до подання Декларації; після завершення періоду проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування платник податків має право подати уточнюючий розрахунок до раніше поданої Декларації виключно в окремих випадках.

При цьому, в даному випадку уточнююча Декларація подається декларантом за умови подання ним звітної (нової звітної) Декларації до строку закінчення зазначеного декларування та отримання за результатами проведеної камеральної перевірки повідомлення.

Уточнююча Декларація подається протягом 20 календарних днів з дня отримання такого повідомлення.

  1. Які терміни сплати збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування?

Сплата збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування

здійснюється декларантом протягом 30 календарних днів з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

У разі вибору декларантом у межах одноразового (спеціального) добровільного декларування ставки збору, що передбачає сплату такого платежу трьома рівними частинами, сплата збору здійснюється декларантом:

- першого платежу - протягом 30 календарних днів з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації;

- другого платежу - до 1 листопада 2023 року;

- третього платежу - до 1 листопада 2024 року.

У разі подання декларантом уточнюючої одноразової (спеціальної) добровільної декларації:

- якщо сума збору, визначена в уточнюючій декларації, є меншою за суму збору, сплачену на підставі попередньо поданої декларації, повернення надміру сплаченої суми збору здійснюється у порядку, визначеному ст. 43 Податкового кодексу України;

- якщо сума збору, визначена в уточнюючій декларації, є більшою за суму збору, сплачену на підставі попередньо поданої декларації, декларант, який подав відповідну декларацію, зобов’язаний сплатити суму недоплати збору в розмірі такої різниці протягом 30 календарних днів з дати подання уточнюючої декларації.

У разі несплати або сплати в неповному обсязі суми збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування, зазначеної в одноразовій (спеціальній) добровільній декларації, у встановлений цим підрозділом строк така декларація вважається неподаною та на декларанта не поширюються передбачені цим підрозділом державні гарантії та звільнення від відповідальності.

У Яворівській ДПІ проведено сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» щодо функціонування Електронного кабінету та подачі податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку

Начальником Яворівської ДПІ Петром Шотом проведено сеанс телефонного зв’язку «Гаряча лінія», на якому обговорювались питання стосовно функціонування Електронного кабінету та подачі податкової звітності засобами телекомунікаційного зв’язку та її переваги у застосуванні.

Було роз’янено в ході спілкування з платниками податків функціональність та простоту використання Електронного кабiнету.

У відкритій частині Електронного кабінету у розділі «Допомога» розміщено покрокову інструкцію щодо створення електронних документів за допомогою режиму «Введення звітності», а також є вся необхідна інформація для ефективного використання Електронного кабінету.

У приватній частині Електронного кабiнету залежно від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин, посадова особа державного органу тощо) надається доступ до багатьох сервісів.

Для зручності користувачів в Електронному кабінеті реалізовано нові можливості.

Так, платники мають змогу:

подати повідомлення про використання Є-рахунку та отримати квитанції про включення платника до Реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

отримати доступ до реєстру платників, які використовують Є-рахунок;

використовувати платіжні системи ГЕРЦ та Свіфт Гарант (крім існуючих);

отримати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС;

реєстрації акцизних накладних/розрахунків та податкових накладних/розрахунків коригування до акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних за новими формами;

доповнити облікові дані інформацією про види діяльності (КВЕД).

Також розміщено актуальні інструкції про використання можливостей Е-кабінету.

Платникам податків детально було роз’яснено як можна швидко та доступно отримати ЕЦП через додаток Приват -24, або поновити ЕЦП та скористатися податковими електронними сервісами. Швидко та зручно подати звітність, переглянути нарахування та сплату в ІКП, сформувати акти звірки по платежах тощо.

Переглядів: 22