Роз’яснення щодо помилки “Ви не підтвердили E-mail”

Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”

 

Якщо після реєстрації у Реєстрі на вказану поштову скриньку Ви не отримали лист підтвердження реєстрації і при повторному вході до Реєстру видається помилка: “Ви не підтвердили E-mail”, потрібно: 

Перевірити папку “Спам” Вашої електронної поштової скриньки та у разі відсутності листа підтвердження, потрібно ЗАЧЕКАТИ автоматичної активації Вашого облікового запису та спробувати увійти до системи за посиланням https://portal.nazk.gov.ua/login.

Автоматична активація облікових записів проводиться кожної доби з 18:00 до 09:00.

УВАГА! Якщо не надійшов лист підтвердження, НЕ ПОТРІБНО отримувати новий ЕЦП. Це не допоможе вирішенню Вашого питання, а навпаки тільки ускладнить його.

Перед реєстрацією у Реєстрі уважно ознайомтесь із Загальними рекомендаціями при роботі з Єдиним державним реєстром декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Переглядів: 100