Як облаштувати пункти консультацій для населення у надзвичайних ситуаціях: відбувся практичний семінар

У Запоріжжі відбувся практичний семінар щодо організації діяльності консультаційних пунктів з інформування населення про надзвичайні ситуації, способи й методи захисту від них. Окремо на семінарі обговорили як необхідно облаштувати ці пункти, відповідно до потреб осіб з інвалідністю.

Учасниками заходу стали представники департаменту з питань цивільного захисту Львівської облдержадміністрації, начальники відділів (секторів) з питань цивільного захисту районних держадміністрацій області.

Семінар проводився під загальним керівництвом директора Департаменту організації заходів цивільного захисту ДСНС України Сергія Парталяна.

Мета семінару -  довести до учасників основні зміни у законодавстві України щодо організації діяльності консультаційних пунктів, підняти на вищий рівень стан створення та забезпечення функціонування таких пунктів.

У ході семінару провели обмін досвідом щодо вирішення проблемних питань, обговорили нові можливості й механізми з інформування населення про надзвичайні ситуації та ознайомили учасників семінару з досвідом організації діяльності наявних пунктів при органах місцевого самоврядування.

“Створення та забезпечення функціонування консультаційних пунктів при органах місцевого самоврядування є одним з основних напрямків в діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту. Люди з обмеженими можливостями мають право отримувати необхідну інформацію на рівні зі всіма громадянами !ˮ - сказав Сергій Парталян.

Дуже гостро обговорювалось питання щодо повноважень місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування у сфері цивільного захисту, організації роботи консультаційних пунктів та створення додаткових елементів оповіщення населення в територіальній автоматизованій системі централізованого оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій шляхом залучення можливостей операторів мобільного зв’язку, які функціонують на території регіону, та Інтернет-ресурсів.

Учасники семінару ознайомились з системою інформування населення про надзвичайні ситуації та відвідали консультаційний пункт при Запорізькій міській територіальній громаді Запорізького району”.

 

 

Переглядів: 3