Впродовж 2022 року в районну державну адміністрацію зареєстровано 340 звернень громадян

Підсумки роботи із зверненнями громадян у Яворівській районній державній адміністрації впродовж 2022 року

У райдержадміністрації здійснюється постійний контроль щодо розгляду звернень громадян і проводиться аналіз роботи із зверненнями з метою вивчення та попередження причин цих звернень.

Впродовж 2022 року в районну державну адміністрацію надійшло і зареєстровано 340 звернень громадян, в яких відповідно було порушено 340 питань. В тому числі, надійшло 260 звернень на Урядову гарячу лінію.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» із змінами відповідно до Постанови КМУ від 21.02.2018 року № 94 реєстрація звернень громадян у райдержадміністрації здійснюється у відповідності до цього класифікатора.

Звернення до районної державної адміністрації надходили від інвалідів І, ІІ, ІІІ групи, учасників війни та бойових дій та інших категорій громадян, зокрема від батьків та дружин загиблих Героїв Небесної Сотні і учасників АТО (ООС), від членів сімей військовослужбовців.

Також у райдержадміністрації за даний період зареєстровано 1 колективне звернення. Повторні звернення не надходили.

Аналіз роботи із зверненнями громадян  за класифікатором свідчить про те, що найбільша кількість звернень стосуються питань соціального захисту                    (258 звернень).

Актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин - 24 звернення.

З питань житлової політики зареєстровано 4 звернення.

Що стосується питань комунального господарства надійшло                                3 звернення.

З питань транспорту і зв’язку — 3 звернення.

З питань діяльності органів виконавчої влади — 2 звернення.

З питань охорони здоров’я - 2 звернення.

З питань екології та природних ресурсів зареєстровано 1 звернень.

 З питань праці і заробітної плати - 1 звернення.

  Інші питання – 42 звернення.

Якщо аналізувати звернення громадян із соціальних питань, передусім – це  питання реєстрації та здійснення виплат для внутрішньо переміщених осіб, які в основному надходили на Урядову гарячу лінію і були скеровані для розгляду до райдержадміністрації через Львівський обласний контактний центр.

Усі звернення, які були зареєстровані у районній державній адміністрації, розглянуті, надано відповіді заявникам та знято їх з контролю.

Переглядів: 0