Від початку великої війни фахівці «Гарячої лінії Львівської області» опрацювали понад 20 тисяч звернень

З перших днів повномасштабної російсько-української війни фахівці «Гарячої лінії Львівської області» опрацювали 20 548 звернень, з них 2642 – у чат-боті.

Як повідомив керівник Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник, офіційна адреса «Гарячої лінії Львівської області» – @lodahotline_bot.

«Роботу чат-бота удосконалили та розробили розділ «Часті питання». Окрім того, створили рубрики: «переселенцям», «виїзд за кордон», «документи», «для підприємців», «транспорт» та «інше». Відповідно, це дозволить усім користувачам швидко отримати необхідну інформацію». – Наголосив Тарас Роп’яник.

Також він зазначив, що багато звернень надходить від внутрішньо переміщених осіб.  Зокрема, найчастіше цікавляться, як переселенцям отримати матеріальну допомогу,  медобслуговування, продуктові набори та іншу гуманітарну допомогу.

 «Просимо не телефонувати на «Гарячу лінію Львівської області» із дріб’язковими запитаннями. Адже кожен дзвінок – це одна зайнята лінія. Просимо використовувати чат-боти: Viber  https://chats.viber.com/lodahotline_bot Telegram:https://t.me/lodahotline_bot Через значну кількість дзвінків «Гаряча лінія Львівської області» прийматиме лише ті звернення, які стосуватимуться війни, евакуації, загроз життю, аварій у галузі ЖКГ. Просимо з розумінням поставитися до ситуації, коли потрібно очікувати «на лінії». Оператор «гарячої лінії» не може припинити розмову із попереднім заявником, щоб розпочати нову. У такому випадку вам потрібно очікувати «на лінії» або скористатися одним із чат-ботів». – Додав Тарас Роп’яник.

Нагадаємо, якщо ви перебуваєте в межах Львівської області і хочете зателефонувати на «гарячу лінію», зробити це можна за коротким номером: 112, якщо на території інших областей: +38 032 259 60 31.

Переглядів: 0