Від кадровика до HR-менеджера: відбулась стратегічна сесія для працівників служб персоналу ЛОВА

Упродовж 11-12 листопада у Львові апарат та структурні підрозділи Львівської ОВА займались формуванням стратегії розвитку управління персоналом на 2023 рік.

Керівники та працівники адміністрації створювали систему навчань персоналу, вивчали складові корпоративної відповідальності, репутаційні ризики, адаптацію та рекрутинг для того, щоб якісно сформувати стратегію розвитку управління персоналом на 2023 рік.

«Сьогодні кожен намагається допомогти державі вистояти у боротьбі з ворогом. На нас, як держслужбовців, покладена велика відповідальність. Своєю роботою ми закриваємо значний економічний, соціальний та гуманітарний фронти. Тому зараз саме той час, коли варто показати справжні цінності та основні засади ОВА. Представити результативність, швидкість та креативність у процесах діяльності працівників, професійність та міцну управлінську ланку адміністрації, продемонструвати зміни, які починаються з нас, сформувати бренд держслужбовця, як справедливого лідера державного управління – ціль, яку ми ставимо собі на 2023 рік. Для цього варто розпочати з розробки комплексного підходу до управління персоналом ОВА та розвитку його потенціалу, створити якісний продукт, який працюватиме, як точний механізм, незалежно від того, хто керуватиме процесом» - зазначила т.в.о. начальника відділу персоналу та нагород апарату Львівської ОВА Ольга Моздір.

За словами керівниці апарату Львівської ОВА Ірини Шурпяк, 2022 рік непростий тим, що багато підходів і процесів було переоцінено, тому в наступному році працівники готові змінювати підхід до роботи, щоб державна служба запрацювала по-іншому.

«Щоб написана нами стратегія в майбутньому реально працювала, найперше, командою ми визначали стратегічне бачення та мислення, задались питанням: «Як ми бачимо роботу управління персоналу, що збираємося робити і чого хочемо досягти?» Також навчились формувати високопрофесійну та мотивовану команду, ознайомились із правилами ефективної системи внутрішніх комунікацій, визначили актуальні аспекти забезпечення якісного управління персоналом та виділили декілька цілей для формування позитивного бренду ЛОДА», - відмітила тренерка сесії Оксана Шахова, засновниця та співвласниця організації «Lviv HR Solutions».

Переглядів: 0