Важлива інформація про відключення електроенергії для непобутових споживачів Львівщини

Про аварійні відключення електроенергії, орієнтовний час відновлення електроживлення, а також попередження про планові ремонтні роботи непобутові споживачі можуть дізнаватись у «Персональному кабінеті» на сайті Львівобленерго.

Зареєструвавшись на сайті енергорозподільчої компанії, ви отримуватимете сповіщення про відключення – на електронну адресу, а також через чат-боти у вайбері чи телеграмі.

«Після реєстрації на сайті ваші анкетні дані додадуть до розсилки інформації упродовж 7 робочих днів. Відтак ви зможете отримувати повідомлення про аварійні відключення та планові роботи. Якщо ви уклали з обленерго один договір на декілька об’єктів, то інформацію про відключення кожного з них можете отримувати окремо», - поінформував начальник Львівської ОВА Максим Козицький.

Інструкція як замовити таку послугу:

  • Зареєструйте свій мобільний номер у чат-боті «Львівобленерго» у Viber або Telegram: https://loe.lviv.ua/ua/viber_telegram
  • Зайдіть у Ваш «Персональний кабінет» (https://info.loe.lviv.ua/) та у розділі «Послуги» натисніть «Створити» та оберіть послугу «Інформування про відключення електроенергії».
  • Завантажте і заповніть анкету відповідно до зразка. Натисніть «Вперед».
  • Виберіть зі списку потрібний лічильник і напишіть контактний номер телефону. Натисніть «Завершити реєстрацію». Ваше звернення отримає реєстраційний номер.
  • Повторно відкрийте звернення (натиснувши на його номер або значок «і» поруч) та додайте скановану копію або фотографію анкети, яку ви заповнили.

Ваші анкетні дані додадуть до розсилки інформації упродовж 7 робочих днів. Відтак ви зможете отримувати повідомлення про аварійні відключення та планові роботи.

Переглядів: 0