Стартувала серія тренінгів для відповідальних за туризм у територіальних громадах Львівщини

Ключова ціль навчання – відобразити якісну інформацію про знакові туристичні об’єкти області на цифрових платформах.

Організатор тренінгів – управління туризму та курортів Львівської ОВА.

На першому занятті «Як робити WOW сервіс для туристів в Україні?» розглянули такі питання:

– Чого сьогодні хоче турист?

– Інструменти, що покращують клієнтський досвід

– Портрет туриста: хто приїжджає до вас?

– Задоволений турист – вигідний турист.

– Як реагувати на негативні відгуки.

«Туристи готові платити за вашу енергію. Емоційний зв’язок спонукає платити більше. Як генерувати цю енергію? Це можна зробити, не прикладаючи багато зусиль. Потрібно просто гарно привітатися з відвідувачем, називати його по імені, встановити зоровий контакт. Дуже важливо посміхатися, бо усмішка – перший крок до гостинності.

Сервіс вашої туристичної локації, зазвичай, оцінюють лише по одній людині, з якою довелося спілкуватися вашому туристу. Часто ця людина вирішує долю локації і чи стане вона улюбленою», – зазначає тренерка курсу, мандрівниця-блогерка, що відвідала 67 країн, а також маркетингова директорка в компанії «La П‘ЄЦ» Христина Жук.

Слід зауважити, що навчальні заходи здійснюють в межах виконання програми розвитку туризму та курортів у Львівській області на 2022 рік.

«Ключова ціль відобразити якісну інформацію про знакові туристичні об’єкти територіальних громад області на цифрових платформах. Текстова та візуальна інформація, розміщена на відомих інтернет-ресурсах, має велике охоплення серед мандрівників. Це, зі свого боку, допоможе ознайомити відвідувачів з туристичним потенціалом нашого регіону в умовах воєнного стану, спричиненого російською агресією та збільшить  туристичні потоки до нашої країни після перемоги у війні», – поділилася керівниця управління туризму та курортів Львівської ОВА Наталя Табака.

Вона також подякувала учасникам за активність під час навчання і зазначила, що до кінця року управління туризму та курортів обов’язково визначить момент мотивації.

Серед варіантів – візит навчальної групи до закордонної територіальної громади та ознайомлення з її туристичним досвідом.

Переглядів: 2