Інформування  громадян щодо надання архівних даних соціально-побутового характеру

Інформування  громадян щодо надання архівних даних соціально-побутового характеру

 

  1. Прийом громадян здійснюється в день звернення без попереднього запису.
  2. Під час проведення прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені у встановленому законодавством порядку, а також особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
  3. Прийом ветеранів війни та праці, інвалідів, одиноких матерів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, здійснюється в першу чергу.

Перш ніж звернутися в  архівний відділ  із запитом про надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в районному управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.

Виконання соціально-правових запитів.

На письмовий  запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні  надаються архівні довідки, архівні копії та архівні  витяги. Зазначені документи  надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо  померлих членів родини та найближчих родичів.

 Для отримання довідки (витягу, копіїї) соціально-правового характеру надаються наступні документи:

- заява (для фізичних осіб в  приймальні дні);

- паспорт заявника;

- копія трудової книжки (при її наявності);

- копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали  запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);

- довіреність, оформлена в установленому законодавством порядку

 (для  уповноваженої особи).

В  разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.

При поштовому або електронному  відправленні заяви
необхідно:

  • розбірливим почерком вказати прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
  • адресу;
  • контактний телефон;
  • викласти прохання про що запитується довідка - підтвердити стаж  роботи в організації  або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.

Термін виконання запиту

документів архіву не повинен перевищувати 30 днів з моменту реєстрації даного запиту. У рідкісних випадках і тільки з дозволу керівника архіву цей термін може бути при необхідності продовжений, але не більше ніж на 15 днів. Про це в обов'язковому порядку повідомляється заявнику. Наприклад, виконання запиту може бути ускладнене через недостатність наданих відомостей. Архів може уточнити запит у заявника і після отримання необхідної інформації відновити пошук. Слід враховувати той факт, що не завжди запити потрапляють за потрібною адресою. У таких випадках проводиться пересилання запитів за належністю, а також інформування про це заявника здійснюється в 5-денний термін з моменту надходження запиту в архів.

Співробітники відділу надають інформацію, яка  є в архівних документах, але не уповноважені робити будь-які висновки по  тексту, вести підрахунки підсумкових сум заробітної плати заявника.

Запити до архівного відділу Яворівської райдержадміністрації можна надсилати  поштовим відправленням на адресу:

81000, м.Яворів, вул. Львівська, 25;

на електронну адресу: yavoriv.arhiv 25@ukr.net,

відокремлений підрозділ архівного відділу:

м. Мостиська, вул. Грушевського,22

 ДОВІДКИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ: 259-  2-10-56

 

 

 

 

 

 

Переглядів: 0