Інформування громадян щодо надання архівних даних соціально-побутового характеру
- Прийом громадян здійснюється в день звернення без попереднього запису.
- Під час проведення прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені у встановленому законодавством порядку, а також особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
- Прийом ветеранів війни та праці, інвалідів, одиноких матерів, багатодітних сімей та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, здійснюється в першу чергу.
Перш ніж звернутися в архівний відділ із запитом про надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в районному управлінні Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.
Виконання соціально-правових запитів.
На письмовий запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні надаються архівні довідки, архівні копії та архівні витяги. Зазначені документи надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо померлих членів родини та найближчих родичів.
Для отримання довідки (витягу, копіїї) соціально-правового характеру надаються наступні документи:
- заява (для фізичних осіб в приймальні дні);
- паспорт заявника;
- копія трудової книжки (при її наявності);
- копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);
- довіреність, оформлена в установленому законодавством порядку
(для уповноваженої особи).
В разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.
При поштовому або електронному відправленні заяви
необхідно:
- розбірливим почерком вказати прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
- адресу;
- контактний телефон;
- викласти прохання про що запитується довідка - підтвердити стаж роботи в організації або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.
Термін виконання запиту
документів архіву не повинен перевищувати 30 днів з моменту реєстрації даного запиту. У рідкісних випадках і тільки з дозволу керівника архіву цей термін може бути при необхідності продовжений, але не більше ніж на 15 днів. Про це в обов'язковому порядку повідомляється заявнику. Наприклад, виконання запиту може бути ускладнене через недостатність наданих відомостей. Архів може уточнити запит у заявника і після отримання необхідної інформації відновити пошук. Слід враховувати той факт, що не завжди запити потрапляють за потрібною адресою. У таких випадках проводиться пересилання запитів за належністю, а також інформування про це заявника здійснюється в 5-денний термін з моменту надходження запиту в архів.
Співробітники відділу надають інформацію, яка є в архівних документах, але не уповноважені робити будь-які висновки по тексту, вести підрахунки підсумкових сум заробітної плати заявника.
Запити до архівного відділу Яворівської райдержадміністрації можна надсилати поштовим відправленням на адресу:
81000, м.Яворів, вул. Львівська, 25;
на електронну адресу: yavoriv.arhiv 25@ukr.net,
відокремлений підрозділ архівного відділу:
м. Мостиська, вул. Грушевського,22
ДОВІДКИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ: 259- 2-10-56