Академія туризму: підбірка курсів для охочих вдосконалити свій рівень у галузі гостинності

Всесвітня туристична організація (UNWTO) за підтримки партнерів створила Онлайн-академію туризму і запрошує охочих на навчання.

Завдяки навчальним програмам учасники отримають управлінські навички у сфері цифрового маркетингу, фінансів, стратегії, операцій, інновацій та цифрової трансформації у туристичній галузі.

Управління туризму та курортів Львівської ОВА підготувала короткий огляд курсів.

  1. Основи туризму – управління менеджментом

Ця онлайн-сертифікована програма призначена для професіоналів, менеджерів та всіх, хто прагне поглибити або оновити свої знання в галузі управління туристичним сектором. Курс включає короткі відеоролики з професорами, читання, вправи, інтерактивні навчальні матеріали та завдання в п’яти модулях (цифровий маркетинг, фінанси, стратегія, операції та інновації та цифрова трансформація).

  1. Штучний інтелект у сфері гостинності: виклики та можливості для бізнесу

На цьому курсі ви дізнаєтесь, який потенціал має штучний інтелект, щоб змінити індустрію гостинності; зрозумієте, як скористатися можливостями, які він відкриває, зокрема зниженням витрат, підвищенням рівня задоволеності клієнтів та інноваціями у фронт-офісі та веденні господарства. Ви також отримаєте вичерпний огляд юридичних та етичних міркувань штучного інтелекту та розглянете очікування клієнтів щодо того, як цифровізація може змінити готельні комплекси у майбутньому.

  1. Сталий менеджмент дестинацій

Відкритий онлайн-курс підходить для орієнтованих на майбутнє, молодих, але також досвідчених фахівців, які хотіли б ознайомитися з ключовими темами сучасного туризму – управління напрямками та сталий розвиток. Учасники зрозуміють обидві теми, включаючи зв'язок між ними, щоб визнати необхідність єдиного застосування двох вимірів управління.

  1. Брендинг + Інновації: «Brandinnovation»

Найважливіший актив і, мабуть, єдиний актив компанії, який з часом збільшує свою вартість: бренд. Іншими словами, найціннішим активом підприємства є його добре ім'я, його бренд і його репутація. Бренд із сильною метою, який не лише сприяє загальному благу суспільства, але й допомагає працівникам і клієнтам знати, що вони представляють і що створюють. Курс розширить ваші знання про створення цінності бренду в туристичному секторі.

  1. Як стати ресторатором

Цей онлайн-курс підходить для професіоналів і окремих осіб, які хочуть навчитися розкривати свою концепцію продуктів харчування та напоїв і створювати унікальні точки продажу, які відрізнятимуть ваш бізнес від конкурентів. Навчаючись у провідних світових експертів з гостинності, ви зможете створювати прибуткові меню, структурувати та організовувати кухню та створювати блискучу концепцію бренду.

  1. Маркетинг музеїв та атракцій

Підходить для осіб, які прагнуть вивчити вступні концепції та розширити свої знання про маркетинг для музеїв і туристичних атракцій. Цей онлайн-курс із самостійним навчанням включає мультимедійний контент, короткі відеоролики з викладачами та літературу у кожному модулі.

  1. Управління інноваціями та технологіями в сфері туризму та гостинності

Під час навчання ви отримаєте глибоке розуміння стратегічного застосування інновацій інформаційно-комунікаційних технологій у індустрії гостинності та туризму. Учасники дізнаються про роль інфраструктури та інструментів інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні бізнес-середовища, бізнес-моделей, маркетингових практик, стратегій отримання прибутку та обслуговування клієнтів.

  1. Управління доходами готелю: стратегія і тактика ціноутворення в готельних номерах  

Цей курс призначений для менеджерів середньої ланки, менеджерів готелів і менеджерів фронт-офісів, які працюють у готелях із понад 50 номерами та мають обмежений досвід управління доходами готелю.

  1. Максимізація рентабельності СПА

Охочі відкриють для себе способи забезпечити фінансовий успіх оздоровчого центру. За допомогою цього курсу, який викладають експерти у цій індустрії, зрозумієте методи та інструменти, які можна використовувати, щоб збільшити продажі, зменшити витрати та максимізувати прибуток у СПА та оздоровчих комплексах.

  1. Як провести аналіз і оцінку ринку готелю

Ви навчитесь створювати комплексне дослідження готельного ринку, дізнаєтесь про оцінку вартості різних типів готелів за допомогою програмного забезпечення для оцінки готелів і зрозумієте основи створення фінансових прогнозів.

Більшість навчальних програм ведуться англійською мовою. Ви можете вивчати вміст курсів безкоштовно або платити незначну суму, якщо бажаєте пройти тест в кінці кожного модуля та отримати сертифікат про проходження, набравши 60% або вище за відповіді.

Більше інформації про навчання за посиланням www.unwto-tourizmacademy.ie.edu

Переглядів: 3