Звіт про виконану роботу за 2018 рік начальника відділу державної реєстрації Яворівської райдержадміністрації Тараса Біляка

10 січня 2019 року начальник відділу державної реєстрації Яворівської райдержадміністрації Тарас Біляк прозвітував про роботу 2018 року, та проінформував  перспективи і плани на 2019 рік відділу.

Звіт про виконану роботу за 2018 рік

Відповідно до Положення про відділ державної реєстрації затвердженого розпорядженням голови від 31.01.2017р. №59/02-06  основним завданням відділу є забезпечення виконання повноважень райдержадміністрації у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців на території району. З 01.03.2017 року у відділі згідно діючого штатного розпису працюють 4 державних реєстратори. Згідно покладених завдань, відділ забезпечує виконання повноважень в повному обсязі.

          З 01.01.2018 року по 29.12.2018 року відділом надано 6623 реєстраційних послуг. Сума коштів, що надійшла до місцевого бюджету за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців складає 893 тис. грн.. Для порівняння у 2017 році державними реєстраторами було надано 4813 реєстраційних послуг на загальну суму  498926 тис. грн..

      Помітно, що є динаміка росту в сторону збільшення кількості звернень громадян з метою отримання реєстраційних послуг, відповідно збільшується навантаження на державних реєстраторів.

      Протягом 2019 року опрацьовано 100% отриманих заяв про державну реєстрацію без порушення строків виконання.

  Всього в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконано 5043 реєстраційних дій на загальну суму адміністративного збору понад  800 тис. грн.

Зокрема:

  • зареєстровано прав власності на нерухоме майно - 4164;
  • зареєстровано обтяжень (виникнення та припинення) - 132;
  • зареєстровано внесення змін до реєстру речових прав - 54;
  • зареєстровано – 45 відмов про державну реєстрацію прав власності на нерухоме майно та інших речових прав;

Опрацьовано 100% отриманих заяв від органів місцевого самоврядування та взято на облік 286 об’єктів безхазяйного нерухомого майна (гідротехнічні споруди) відповідно до закону. Опрацьовано 100% отриманих заяв про надання інформації та  видано 236 інформаційних довідок. Опрацьовано 100% отриманих заяв  та зареєстровано – 412 інших речових прав.

      Всього прийнято та опрацьовано заяв про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та внесено змін до записів ЄДР – 1580 на загальну суму адміністративного збору   93 тис. грн.

Зокрема:

  • державна реєстрація юридичних осіб – 35;
  • державна реєстрація припинення юридичних осіб – 10;
  • державна реєстрація фізичних осіб-підприємців – 659;
  • державна реєстрація припинення фізичних осіб-підприємців – 445;
  • внесено зміни до записів ЄДР – 431 (189 по юридичних особах та 242 по ФОП).
  • Надано 176 відомостей з ЄДР.

Опрацьовано алгоритм дій та забезпечено взаємозаміну державних реєстраторів на час відпустки шляхом проведення стажування та  допуску до роботи з ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань одного державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

З метою підвищення якості надання адміністративних послуг працівники відділу брали участь в нарадах, семінарах та скап-нарадах за участі представників Головного територіального управління юстиції у Львівській області та керівництва райдержадміністрації.

 Проводились наради-консультації з адміністраторами ВНАП щодо порядку прийому документів та внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень при реєстрації заяв про реєстрацію права власності.

  Державні реєстратори брали участь при опрацюванні стратегії та злагодженого порядку дій органів місцевого самоврядування та структурних підрозділів райдержадміністрації щодо взяття на облік та державної реєстрації об’єктів безхазяйного нерухомого майна на території району.   Неодноразово проводились навчання та консультування  адміністраторів  працівниками відділу державної реєстрації райдержадміністрації на тему: «Порядок прийому та видача документів суб’єктами  надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації нерухомого майна.»

Окрім того, відповідно до Положення про відділ державні реєстратори забезпечують ведення та зберігання реєстраційних справ, у тому числі: переданих державними реєстраторами, які не перебувають у трудових відносинах з Яворівською райдержадміністрацією та проводять державну реєстрацію прав; облікових справ, які сформовані відділом під час проведення державної реєстрації прав; забезпечує ведення реєстраційних справ щодо державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Впродовж року відділом державної реєстрації було прийнято, описано та взято на зберігання від інших суб’єктів державної реєстрації, приватних нотаріусів, тощо понад 6400 реєстраційних справ.

Переглядів: 182