Все про роботу гарячої лінії “112” на Яворівщині

З 01.01.2017 року  до Яворівської райдержадміністрації надійшло біля 2 тис. звернень і з них:

  • На гарячу лінію області «112» - 834
  • На урядову гарячу лінію – 331
  • Письмових звернень в апарат РДА – 723

Основні питання, що порушують жителі районну є питання соціального захисту населення, надання матеріальних допомог, та комунальні питання. В райдержадміністрації забезпечене оперативне реагування на розгляд звернень і вирішення питань порушених у зверненнях.

 Із 834 звернень, які надійшли цього року на гарячу лінію «112» 40% становить звернення щодо електропостачання населених пунктів району, що становить 329 звернень. З метою покращення дорожнього покриття доріг району звернулось 183 особи.

113 громадян скаржились на транспортне обслуговування на маршрутах, які обслуговують населення Івано-Франківської зони .

82 громадян не влаштовувала робота газо, -водопостачання та житлово- комунального господарства району та діяльність установ і органів державної влади.

118 звернень по категорії інших стосувалися різних сфер діяльності установ району

У зв'язку з підготовкою господарства району до роботи в осіньо-зимовий період збільшилась кількість звернень. Лише за жовтень 2017  року на гарячу лінію надійшло 105 зверненнь. За статистикою звернення стосувалося роботи транспорту, ремонту доріг,  енерго, тепло забезпечення.

Всі звернення, які надходять по лінії 112 своєчасно направляються виконавцям для розгляду та виконання і ведеться постійний  контроль за їх виконанням у встановлені терміни. Випадків протермінованих  звернень не було.

Переглядів: 50