Робота із зверненнями громадян у Яворівській районній державній адміністрації впродовж 2017 року

У райдержадміністрації здійснюється постійний контроль щодо розгляду звернень громадян і проводиться аналіз роботи із зверненнями з метою вивчення та попередження причин, що породжують повторні звернення. Ця інформація постійно висвітлюється на веб-сайті райдержадміністрації у розділі, присвяченому роботі із зверненнями громадян.

Впродовж 2017 року в районну державну адміністрацію надійшло і зареєстровано 1131 письмове звернення громадян, в яких відповідно було порушено 1131  питання.

З Львівської обласної державної адміністрації на розгляд у райдержадміністрацію надійшло 64 письмових звернення.

Звернення надходили від таких категорій громадян, а саме: інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (172), ветеранів праці (3), дітей війни (3), учасників війни та бойових дій (283), від членів багатодітних сімей та одиноких матерів (16) та інших категорій громадян (654 звернення).

Також у райдержадміністрації за даний період зареєстровано 38 колективних звернень.

Аналіз роботи із зверненнями громадян  за характером порушених у них питань свідчить, що найбільша кількість звернень стосуються питань соціального захисту (855 звернень).  Передусім - це питання надання одноразової грошової допомоги малозабезпеченим громадянам району. Така допомога у 2017 році була виділена  532 мешканцям району на загальну суму 935 000 грн. Ця допомога виділялась інвалідам І, ІІ та ІІІ групи, багатодітним сім'ям, малозабезпеченим громадянам, одиноким матерям та іншим категоріям громадян на довготривале і дороге лікування.

Одноразова матеріальна допомога та допомога на лікування учасникам АТО (279 осіб) і членам сімей загиблих учасників АТО та Героїв Небесної Сотні (20 осіб) виділена і виплачена на загальну суму 883 300 грн.

Що стосується питань аграрної політики і земельних відносин, то впродовж 2017 року в районну державну адміністрацію надійшло    103 звернення.

Актуальними залишаються питання комунального господарства - 62 звернень.

З питань житлової політики зареєстровано - 6 звернень.

З питань транспорту та зв'язку - 14.

Щодо питань праці і заробітної плати – 10 звернень.

Щодо питань культури та культурної спадщини, туризму – 2 звернення.

З питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівністі, фізичної культури і спорту зареєстровано - 16 звернень.

         З питань екології та природних  ресурсів - 6 звернень.

         З питань охорони здоров'я - 3 звернення.

         З питань освіти і науки - 17 звернень.

         Інші питання – 37 звернень.

З метою реалізації основних положень Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” від 7 лютого 2008 року № 109/2008 райдержадміністрацією здійснено комплекс заходів методологічного, організаційного та інформаційно-аналітичного характеру. Зокрема, головою райдержадміністрації проводились виїзні прийоми громадян у всіх населених пунктах району згідно із затвердженими графіками. За результатами цих прийомів головою райдержадміністрації давались відповідні доручення керівникам, до компетенції яких належали порушені питання. Всі доручення перебувають на  особливому контролі.

Питання про підсумки роботи із зверненнями громадян впродовж   2017 року буде розглядатися на засідання Колегії районної державної адміністрації у І кварталі 2018 року.

        

 

Начальник відділу діловодства

та документообігу апарату

райдержадміністрації                                                                  Н. ХАНАС

Переглядів: 195