Інформація про підсумки роботи із зверненнями громадян у Яворівській районній державній адміністрації впродовж 2021 року

У райдержадміністрації здійснюється постійний контроль щодо розгляду звернень громадян і проводиться аналіз роботи із зверненнями з метою вивчення та попередження причин повторних звернень.

Впродовж 2021 року в районну державну адміністрацію надійшло і зареєстровано 1061 письмове звернення громадян, в яких відповідно було порушено 1061  питання. В тому числі, надійшло 90 звернення від учасників АТО щодо виділення одноразової матеріальної допомоги на лікування та на урядову гарячу лінію надійшло 474 звернення.

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 року                 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» із змінами відповідно до Постанови КМУ від 21.02.2018 року № 94 реєстрація звернень громадян у райдержадміністрації здійснюється у відповідності до цього класифікатора.

Звернення надходили від таких категорій громадян, а саме: інвалідів І, ІІ, ІІІ групи (211), ветеранів праці (1), дітей війни (1), учасників війни та бойових дій (90), від членів багатодітних сімей та одиноких матерів (11) та інших категорій громадян (747 звернень).

Також у райдержадміністрації за даний період зареєстровано                                    8 колективних та 14 повторних звернення.

Аналіз роботи із зверненнями громадян  за класифікатором свідчить про те, що найбільша кількість звернень стосуються питань соціального захисту                    (954 звернення).

Актуальними залишаються питання аграрної політики і земельних відносин - 18 звернення.

Що стосується питань комунального господарства надійшло                           13 звернень.

З питань сімейної та гендерної політики, захисту прав дітей зареєстровано – 7 звернень.

З питань житлової політики зареєстровано – 2 звернення.

З питань охорони праці - 1 звернення.

 З питань освіти і науки - 2 звернення.

З питань екології та природніх ресурсів - 1 звернення.

Інші питання –  63 звернення.

Якщо аналізувати звернення громадян із соціальних питань, передусім – це  питання надання одноразової грошової допомоги громадянам району різних категорій та надання грошової допомоги учасникам АТО на лікування.

Усі звернення, які були зареєстровані у районній державній адміністрації, розглянуті, надано відповіді заявникам та знято їх з контролю.

Начальник відділу документообігу,

організаційної роботи та контрою

апарату райдержадміністрації                                      Наталія ХАНАС

Переглядів: 0