«Веб – портал Пенсійного фонду України – сучасний спосіб надання інформації».

19 вересня 2017 року фахівці Городоцького об’єднаного управління Пенсійного фонду України Львівської області провели  флешмоб на тему «Веб – портал Пенсійного фонду України – сучасний спосіб надання інформації». Метою якого було закликати громадян реєструватись на веб – порталі, роз’яснення суттєвих переваг обслуговування громадян за допомогою сучасних електронних сервісів.

Пенсійний фонд надає можливість кожному громадянину індивідуально здійснювати постійний контроль за даними, що впливають на його соціальні права.

Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. На ньому надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення.

Станом на 1 вересня 2017 року на Веб – порталі Пенсійного фонду України  Городоцьким об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України Львівської області зареєстровано 3585 користувачів.

Спеціалісти в рамках флешмобу роздавали інформаційні листівки в яких детально розписані всі послуги, які надає веб – портал, як можна зареєструватись на ньому, адреси Пенсійних фондів Городоцького об’єднаного управління  куди можна звернутись за консультаціями.

ВЕБ – ПОРТАЛ  ПЕНСІЙНОГО  ФОНДУ  УКРАЇНИ – СУЧАСНИЙ СПОСІБ НАДАННЯ ІНФОРМАЦІЇ

 

Найкращим способом контролю за своїми відрахуваннями із заробітної плати, за розміром своїх соціальних внесків є реєстрація на веб-порталі ПФУ, яка дає можливість людині стежити за сплатою страхових внесків на її користь до фондів соціального страхування і, за необхідності, вплинути на роботодавця. Електронний портал постійно удосконалюється, щоб навіть не дуже досвідчений користувач міг легко розібратися в цьому ресурсі.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Для реєстрації на веб-порталі необхідно звернутися до територіального органу Фонду, узявши із собою паспорт та ідентифікаційний код. Оформивши відповідну заяву, ви отримуєте реєстраційний код (код заяви), який необхідно використати лише один раз під час самостійної реєстрації на порталі. Щоб мати доступ до електронних послуг, потрібно зайти на сторінку http://portal.pfu.gov.ua, натиснути «Вхід до системи» та ввести свій логін і пароль, який вводився під час першої реєстрації.

Після проходження процедури реєстрації користувач отримує такі електронні послуги:

  • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
  • отримання інформації щодо умов, порядку призначення, перерахунку та виплати пенсії (для пенсіонерів);
  • отримання форм заяв, які необхідні для призначення, перерахунку та виплати пенсії, отримання допомоги на поховання;
  • формування запиту на попередню підготовку документів;
  • можливість подати звернення, скаргу;
  • отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

Підприємці та особи, які забезпечують себе роботою самостійно, зможуть отримати інформацію стосовно взяття їх на облік в органах Пенсійного фонду України, ознайомитись із умовами нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування, з умовами та порядком складання і подання звітності, а також отримати форми бланків, заяв, інших документів, необхідних для взяття на облік або зняття з нього.

Для отримання більш детальної інформації та реєстрації на веб-порталі громадяни можуть  звернутися до спеціалістів Пенсійного фонду за адресами:

  • Городоцький район −м. Городок, вул. Львівська, 16;
  • Мостиський район − м. Мостиська, вул. Грушевського, 1А;
  • Яворівський район − м. Новояворівськ,  вул. С. Стрільців, 16
Переглядів: 106