«Інформаційно – роз’яснювальна робота серед громадян за 9 місяців 2018 року».

  Новояворівським відділу обслуговування громадян велика увага приділяється вдосконаленню форм інформаційно - роз’яснювальної роботи щодо надання у доступній, зрозумілій і зручній формі консультацій та роз’яснень для пенсіонерів, громадян передпенсійного віку та молоді про пенсійне законодавство. Працівники намагаються донести до кожної людини не тільки суть пенсійної реформи, а й показати взаємозв’язок між відрахуваннями до Пенсійного фонду і розміром майбутньої пенсії. Забезпечується безперебійна робота "гарячої" телефонної лінії, проводяться особистий прийом громадян.

       У відділі створені усі умови для організації належного виконання поставлених завдань в наданні громадянам пенсійних послуг. З моменту створення відділу станом на 01.10.2018 року прийнято 5675 відвідувачів, на телефони „ Гарячої лінії” надійшло 306 дзвінків, проведено 6 зустрічей за місцем проживаня громадян, 13 зустрічей у трудових колективах, де були присутніми 164 громадяни, проведено 10 засідань круглого столу. На сторінках місцевого часопису протягом звітного періоду розміщено 6 статей. В приміщенні відділу, на інформаційних стендах розміщено необхідну для відвідувачів інформацію по пенсійному законодавству, нормативно-правові акти, форми і зразки документів, що необхідні для призначення пенсії та її перерахунку. Громадяни, переглядаючи інформацію на інформаційних стендах, мають також можливість переглянути актуальні консультації та роз`яснення фахівців Пенсійного фонду України, які надруковано у відомчих виданнях: газета "Пенсійний кур'єр" та журнал "Вісник Пенсійного фонду України", копії яких сформовано у зручні для користування папки і надаються для перегляду.

      Велика увага приділяється роз’ясненню питань запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування та внесення змін у пенсійне законодавство, легалізації заробітної плати, підвищенню відповідальності керівників підприємств, установ та організацій за нелегальну зайнятість та порушення законодавства про працю.    З цією метою проводяться зустрічі з трудовими колективами, наради з працівниками кадрових служб підприємств, установ та організацій району.

 Багато змін у пенсійному законодавстві безпосередньо стосується молоді і людей середнього віку, які не мають роботи і її шукають через районний центр зайнятості. Протягом 2018 року для безробітних громадян району та інвалідів фахівцями Пенсійного фонду було проведено 10 семінарів, на яких у доступній формі надавались роз’яснення питань щодо набуття страхового стажу, добровільної участі в загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванні та інші. Налагоджена співпраця з Яворівською районною держадміністрацією в частині розміщення інформаційних матеріалів Пенсійного фонду на офіційному сайті райдержадміністрації З метою якісного, прозорого, якомога зручного для людей здійснення прийому громадян було проведено опитування відвідувачів відділу Пенсійного фонду шляхом заповнення анкет. Вивчено громадську думку щодо якості надання послуг в залі обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна” та обізнаності в пенсійному законодавстві. Побажання та зауваження громадян прийняті до уваги. Робота відділу щоденно спрямовується на пошуки нових форм і методів роботи задля досягнення поставлених перед колективом завдань

 

 

Новояворівський відділ

 обслуговування громадян  (сервісний центр)

 

 

Начальник     Новояворівського відділу

 обслуговування громадян  (сервісного центру)                                               Оксана Корб’як

Переглядів: 62