Інформаційно-навчальний семінар вчителів – «Використання інтерактивної дошки на уроках математики»

Розвиток сьогоднішньої школи немислимо без все більш активного впровадження в усі сфери її діяльності самого широкого спектра інформаційно-комунікаційних технологій. Процес інформатизації системи освіти - процес життєво необхідний і незворотний, як би до нього не ставилися працівники сьогоднішньої школи. І вчитель, який хоче підготувати адаптованого до умов сучасного світу і конкурентоспроможного випускника, повинен володіти інформаційно-комунікаційними технологіями в повній мірі.

Для вирішення завдання інформатизації школи необхідне виконання декількох умов. Перше з них - наявність достатньої матеріально-технічної бази, тобто досягнення в школі такого стану справ, коли вчитель, по-перше, не буде відчувати нестачу в найсучаснішому технічному обладнанні, по-друге - буде мати до нього вільний доступ. Друге найважливіша умова - наявність повного комплекту необхідного ліцензійного програмного забезпечення, потрібного для ефективної організації процесу навчання. Але навіть якщо ці дві умови будуть виконані, нічого не зрушиться з місця, поки не буде вирішена головна задача - підготовка людей, які будуть в змозі ці техніку і програми практично використовувати. Підвищення кваліфікації вчителів і адміністрації шкіл в області ІКТ - одна з найголовніших і найважливіших завдань сьогоднішньої школи.

Зовсім недавно інтерактивна  дошка  вважалася рідкісним і екзотичним пристроєм, про який мало що було відомо широкому колу вчителів. Це й зрозуміло, оскільки спочатку інтерактивна дошка замислювалася і створювалася зовсім не для шкільних потреб. Сьогодні ситуація кардинально змінилася, і інтерактивна  дошка  впевнено займає своє місце серед найефективніших засобів організації навчання.

На жаль, процес «адаптації»   інтерактивної  дошки  в школах не завжди гладкий і тягне за собою цілий комплекс супутніх проблем, причому одна з головних - проблема навчання роботі з використанням інтерактивної  дошки  . Поки ще є явний недолік як фахівців в області використання  інтерактивної  дошки  , так і місць, де таких фахівців можуть підготувати. База відповідних методичних матеріалів вкрай мала і не систематизована. Все це призводить до того, що вчитель часто змушений самостійно, без   кваліфікованої допомоги, освоювати новий технічне засіб, знаходити і придумувати методи його використання. А це під силу далеко не всім.

   Тому   виникає   потреба  у   навчанні   вчителів математики  щодо  використання   інтерактивної   дошки  на  уроках  математики. 31 жовтня 2017  року  на  базі  Яворівської  ЗОШ  І-ІІІ ст. №3 відбувся  районний  семінар  вчителів  математики загальноосвітніх  закладів м. Яворова  та  м.Новояворівська  на  тему:  «Використання   інтерактивної   дошки  на  уроках  математики» під  керівництвом  методиста  Л.Дутко.

Вчитель   Яворівської ЗОШ  І-ІІІ ст.  №2 Британ І. Б. продемонструвала використання  інтерактивної   дошки  на своїх  уроках. Розробки  уроків   з  алгебри  показала  вчитель   Яворівської  гімназії  Кригуль  У.В. Вчитель     Яворівської ЗОШ  І-ІІІ ст.  №3  Фірчук  Т.А.  поділився   своїм  досвідом   використання   інтерактивної   дошки  на  уроках  математики. Як  працювати  з  програмою GeoGebra показала  педагог  Яворівської ЗОШ  І-ІІІ ст.  №2  Резолюта  І.Р.

Переглядів: 37