На виконання листа Мінмолодьспорту від 04.03.2019 № 1570/3.3 з метою формування календарного плану заходів з реалізації молодіжної політики на 2020 рік, просимо подати у департамент до 28 березня 2019 року пропозиції щодо проведення міжнародних і всеукраїнських заходів з питань молоді.
Заходи повинні відповідати пріоритетним завданням, визначеним Державною цільовою програмою «Молодь України» на 2016-2020 роки.
Пропозиції необхідно сформувати у вигляді анкети (додається) разом із орієнтовним порядком проведення заходу та деталізованим кошторисом витрат, оформленим відповідно до наказу Мінмолодьспорту №808 від 03.03.16 «Про затвердження порядку реалізації програм, проектів та проведення заходів державної політики у молодіжній сфері».
АНКЕТА ЗАХОДУ
- Назва заходу,
- Мета та короткий зміст заходу.
- Термін виконання заходу (дата/и, місяць, рік).
- Місце проведення заходу.
- Найменування завдання, відповідно до Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2016-2020 роки, затвердженої 18 року лютого 2016 №148.
- Напрям заходу (освітня, інформаційна, культурологічна, експертно-аналітичні, міжнародне співробітництво).
- Координати і контакти особи, відповідальної за реалізацію заходу (телефон (робочий, мобільний), e-mail, адреса, сайт організації, сторінка у
- Цільова аудиторія заходу, запланована кількість учасників заходу і чисельність у попередні роки.
- Кількість залучених областей України та інших країн (якщо захід міжнародний).
- Обсяг витрат для проведення заходу та (із зазначенням на які видатки планують кошти із державного бюджету, кількісних та якісних показників)
- Актуальність заходу (яким чином захід вирішить конкретні питання, актуальність для молоді), обгрунтування конкретних результатів проведення заходу (із заначенням якісних та кількісних показників)
- Перелік громадських організацій та інших інститутів громадянського суспільства, які традиційно залучаються до проведення заходів.
- Кількість залучених волонтерів (подається за останні два роки та скільки планується залучити у цьому році).
- Головний партнер, перелік традиційних партнерів та спонсорів заходу.
- Інформаційна підтримка заходу у центральних ЗМІ у попередні роки (медіа план на 2020 рік).
- Яким чином кошти з державного бюджету допоможуть зробити захід успішним, зокрема самоокупним упродовж наступних 2-3 роки.