До уваги споживачів!

Перевірити ціни на товари та послуги, які контролює держава  допоможе Вам Держпродспоживслужба!

Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів здійснює контроль за дотриманням суб’єктами господарювання державних регульованих  цін (тарифів).  На сьогодні державне регулювання цін  та тарифів запроваджено на:

-    лікарські засоби та вироби медичного призначення, в тому числі на ліки, які придбані за рахунок коштів бюджету;

-   послуги з теплопостачання, централізованого водопостачання (гаряча і холодна вода) та водовідведення, вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів, утримання будинків і споруд та при будинкових територій;

- послуги, які надаються підприємствами-монополістами з продажу природного газу та електроенергії для потреб населення, поштові, телекомунікаційні послуги, послуги з перевезень на залізничному транспорті та в аеропортах;

-    паливно-енергетичні ресурси (вугілля, вугільні брикети, торф паливний кусковий, торф’яні брикети та дрова, газ скраплений), що відпускаються населенню для побутових потреб;

-   продукцію громадського харчування, що реалізується в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах;

-   послуги з інвентаризації об’єктів нерухомого майна;

- послуги за проживання в гуртожитках (крім комунальної форми власності);

-    послуги лікувально-профілактичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я.

Захист споживачів в частині дотримання законодавства у сфері ціноутворення здійснюється шляхом проведення контрольних заходів на обґрунтоване звернення громадян.

В зверненні споживачам необхідно викласти суть скарги та обов’язково вказати:

- назву та адрес суб’єкта господарювання, що надає послуги або здійснює реалізацію товарів.  Дану інформацію можна отримати з рахунків, повідомлень про оплату послуг та на стенді «Куток споживача»;

- документи, що підтверджують застосування завищених тарифів та цін    (чеки, квитанції).

Звернення споживачам  необхідно подавати в Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області (м. Львів, вул. Промислова, 9). Контактний телефон для консультацій:  (032)261-36-92. Детальну інформацію  Ви можете  отримати на сайті:  www.consumer.lviv.ua. Також можна отримати  консультації та роз’яснення безпосередньо від фахівців управління захисту споживачів з понеділка по п’ятницю з 10.00 по 17.00год  (обідня перерва з 13.00 по 14.00 год) за адресою: м. Львів, пр.-т В. Чорновола, 59, та  в телефонному режимі (032) 231-76-93, 231-76-94, 231-70-90, 231-69-77) згідно режиму роботи управління.

Крім цього, в управлінні захисту споживачів проводиться особистий прийом громадян–споживачів начальником управління, керівниками структурних підрозділів, відповідно до графіку, затвердженого наказом Головного   управління Держпродспоживслужби у Львівській області

         Діяльність управління захисту споживачів щодо розгляду звернень громадян,  системи їх обліку, проходження і зберігання здійснюється відповідно до законодавчих та нормативних актів.

Переглядів: 32