Апарат РДА

Апарат РДА

Начальник відділу : Ханас Наталія Степанівна
тел.: +38(03259) 2-12-59
Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8
Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год., обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, нд.

Штатна чисельність відділу 6 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Начальник відділу - 7900 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

Провідний спеціаліст - 5300 гривень;

Спеціаліст - 5200 гривень;

Провідний документознавець – 5756 гривень.

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

3) Розміри надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи працівників, які виконують функції з обслуговування, встановлюються - до 50 відсотків посадового окладу з урахуванням надбавки за вислугу років у державних органах визначаються відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 24.12.2019 № 1112 «Про умови оплати праці працівників державних органів на яких не поширюється дія Закону України «Про державну службу»» (із змінами).

Преміювання працівників, які виконують функції з обслуговування встановлюється відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи у межах фонду преміювання відповідного державного органу.

ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ

    1. Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у частині документообігу, реалізації конституційних прав громадян на звернення та доступу до публічної інформації.
    2. Відділ виконує такі завдання:

    9.1. Забезпечує необхідну взаємодію між відділами, управліннями, іншими службами райдержадміністрації у здійсненні її повноважень.

    9.2. Здійснює підготовку проектів розпоряджень інших документів з питань організаційної та управлінської діяльності районної державної адміністрації, виконавчих комітетів місцевих рад, а також проектів розпоряджень, інших документів і пропозицій на виконання доручень керівництва райдержадміністрації та з власної ініціативи в межах компетенції відділу.

    9.3. Здійснює організаційне забезпечення підготовки та проведення нарад, засідань Колегії при голові райдержадміністрації.

    9.4. Бере участь в організаційних заходах щодо підготовки і проведення виборів Президента України, виборів народних депутатів України, депутатів місцевих рад, сільських, селищних і міських голів.

    9.5. За дорученням керівництва бере участь в організаційних заходах щодо забезпечення перебування делегацій в районі та делегацій від Яворівщини за межами району.

    9.6. Приймає, реєструє і передає за призначенням вхідну кореспонденцію, що надійшла до райдержадміністрації, реєструє і відправляє вихідну кореспонденцію.

    9.7. Здійснює контроль  за виконанням відділами, управліннями, іншими структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування в частині здійснення ними делегованих повноважень органів виконавчої влади розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації і райдержадміністрації, за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України та депутатів місцевих рад, а також проведення аналізу причин порушення термінів виконання цих документів і внесення пропозицій щодо їх усунення.

    9.8. Забезпечує контроль за термінами виконання документів центральних та вище стоячих органів державної влади, а також службових документів, що підлягають контролю, систематично інформує керівництво про хід їх виконання.

    9.9. Редагує та забезпечує додержання вимог щодо складання і оформлення документів згідно із вимогами Інструкції з діловодства у райдержадміністрації та погоджує їх шляхом візування.

    9.10. Здійснює реєстрацію розпоряджень районної державної адміністрації.

    9.11. Здійснює реєстрацію доручень голови райдержадміністрації та керівництва, забезпечує своєчасне доведення їх до виконавців.

    9.12. Складає зведену номенклатуру справ апарату районної державної адміністрації, забезпечує контроль за правильністю формування, оформлення і зберігання справ, що підлягають здаванню в державний архів, організовує роботу архівного підрозділу апарату районної державної адміністрації відповідно до Закону України “Про Державний архів України”.

    9.13. Бере участь  у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів під час їх відбірки на державне зберігання, готує справи до здавання у державний архів.

    9.14. Забезпечує копіювання та тиражування документів згідно з резолюціями керівництва.

    9.15. Веде облік запитів на інформацію, забезпечує контроль щодо їх своєчасного розгляду відділами і управліннями райдержадміністрації.

    9.16. Забезпечує безперешкодне здійснення конституційних прав громадян на звернення з пропозиціями і  заявами, оскарження дій місцевих органів влади, службових осіб, керівників підприємств, організацій, установ та виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”.

    9.17. Здійснює реєстрацію пропозицій, заяв і скарг, які надійшли до райдержадміністрації та забезпечує попередній їх розгляд.

    9.18. Здійснює контроль за законністю розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян відділами і управліннями райдержадміністрації.

    9.19.  Забезпечує організацію особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації, розгляду їх письмових і усних звернень.

    9.20. Надає допомогу структурним підрозділам апарату та райдержадміністрації, виконавчим комітетам місцевих рад з  організації і здійснення роботи щодо розгляду пропозицій, заяв і скарг громадян.

    .

     

Начальник відділу: Хитрейко Марія Володимирівна

тел.: +38(03259) 2-17-72
Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8
Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, н

Штатна чисельність відділу 5 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Начальник відділу - 7900 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

Провідний спеціаліст - 5300 гривень;

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

Завдання і функції відділу

  1. Основним завданням відділу є організація, ведення та реалізація державної політики з питань кадрової роботи та державної служби Яворівської райдержадміністрації.
  2. 9. Основними завданнями відділу персоналу є:

9.1. реалізація державної політики з питань управління персоналом у державному органі;

9.2. прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до службової кар’єри, підвищення рівня їх професійної компетентності;

9.3. документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.

9.4. організовує роботу щодо розробки структури державного органу;

9.5. розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

9.6. приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

9.7. розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;

9.8. за дорученням керівника державної служби перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку в державному органі;

9.9. разом з іншими структурними підрозділами державного органу:

організовує роботу щодо розробки посадових інструкцій;

опрацьовує штатний розпис державного органу;

спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу державного органу;

забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;

організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

9.10. надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів державного органу;

9.11. обчислює стаж роботи та державної служби;

9.12. здійснює контроль за додержанням законодавства про державну службу, про працю та станом управління персоналом у структурних підрозділах райдержадміністрації, а також контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що належать до сфери її управління (далі – підпорядковані організації);

9.13. організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

9.14. ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;

9.15. забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу державного органу;

9.16. здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років;

9.17. формує графік відпусток персоналу державного органу, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік;

9.18. здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників державного органу;

9.19. оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;

9.20. опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;

9.21. забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копію розпорядження про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

9.22. забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі, якщо ці функції не покладені на інші підрозділи;

9.23. забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;

9.24. розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;

9.25. проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

Начальник відділу: Михайлович Ірина Зеновіївна
тел.: +38(03259) 2-25-71

Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8

Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, нд.

Штатна чисельність відділу 7 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Начальник відділу - 7900 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

Провідний спеціаліст - 5300 гривень;

Спеціаліст - 5200 гривень;

Водій - 3565 гривень;

Прибиральниця службових приміщень -3541 гривень;

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

3) Розміри премії працівникам встановлюється відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про умови оплати праці робітників, зайнятих обслуговуванням органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, органів прокуратури, судів та інших органів» від 23.03.2021 року № 609

ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ

    1. Ведення бухгалтерського обліку відповідно до затверджених національних положень (стандартів) ведення бухгалтерського обліку в державному відділі, а також інших нормативно-правових актів, у тому числі з використанням уніфікованої системи бухгалтерського обліку та звітності.
    2. Складання на підставі даних бухгалтерського обліку фінансової та бухгалтерської звітності, а також державної статистичної, зведеної та іншої звітності у порядку, встановленому законодавством і подання відповідно до встановлених термінів.
    3. Нарахування і виплату заробітної плати та відряджень працівникам апарату райдержадміністрації та структурних підрозділів. Своєчасно та у повному обсязі перераховувати податки і збори (обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів.
    4. Здійснення поточного контролю за дотриманням бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійснення платежів відповідно до  взятих бюджетних зобов’язань.
    5. Забезпечення дотримання вимог  нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних)  ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій.
    6. Участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. Забезпечує своєчасне і правильне оформлення результатів інвентаризацій і відображення їх в обліку.
    7. Здійснення заходів щодо недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованостей за придбані матеріали, товари та спожиті послуги, стягнення дебіторської та погашення кредиторської заборгованості та її списання відповідно до чинного законодавства, в разі її виникнення.
    8. 8. Забезпечення дотримання порядку своєчасного проведення розрахунків за товари, роботи та послуги, що закуповуються за бюджетні кошти.
    9. Інструктаж матеріально відповідальних осіб з питань обліку та збереження цінностей, які є в них на матеріальному збереженні.
    10. Складання, підписання керівництвом райдержадміністрації та подання на погодження у депертамент фінансів облдержадміністрації та затвердження керівництвом облдержадміністрації кошторисів, помісячних планів асигнувань, штатних розписів і розрахунків до них по апарату райдержадміністрації.
    11. Складання, затвердження керівництвом райдержадміністрації штатних розписів і розрахунків до них по структурних підрозділах  райдержадміністрації.
    12. Складання, затвердження керівництвом райдержадміністрації та подання на погодження до фінансового органу райдержадміністрації кошторисів, помісячних планів асигнувань,  розрахунків до них по програмах, фінансування яких здійснюється з місцевого бюджету.
    13. 13. Формування бюджетного запиту по апарату райдержадміністрації з метою складання проекту державного бюджету на наступний бюджетний рік та проекту прогнозу державного бюджету на 2 наступні роки та подає його до фінансового органу райдержадміністрації.
    14. 14. Формування бюджетного запиту по програмах, фінансування яких здійснюється з місцевого бюджету (на підставі бюджетних запитів, складених відповідальними виконавцями, розпорядниками коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів), з метою складання проекту  бюджету району на наступний бюджетний рік та проекту прогнозу бюджету району на 2 наступні роки та подає його до фінансового органу райдержадміністрації.
    15. Виконання фінансових функцій розпорядника  другого рівня коштів державного бюджету за КПКВК 7831010 “Здійснення виконавчої влади у Львівській області”:

    - формування єдиної мережі розпорядників нижчого рівня і одержувачів коштів державного бюджету  та  протягом року внесення змін до мережі;

    -  доведення до розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів  паспортів відповідних бюджетних програм, затверджених головним розпорядником коштів — Львівською облдержадміністрацією;

    - формування помісячних розписів асигнувань загального фонду державного бюджету за КПКВК 7831010 в розрізі апарату і структурних підрозділів райдержадміністрації та кодів економічної класифікації видатків;

    - при поступленні коштів з державного бюджету за КПКВК 7831010  та іншими державними програмами, здійснення  розподіл коштів загального фонду державного бюджету на утримання апарату, структурних підрозділів райдержадміністрації, інших розпорядників нижчого рівня та  одержувачів бюджетних коштів відповідно до затверджених кошторисів та помісячних планів асигнувань в розрізі кодів економічної класифікації видатків;

    - прийманя  звітності від структурних підрозділів райдержадміністрації та одержувачів бюджетних коштів про виконання державних бюджетних програм і заходів міністерств і відомств;

    - формування зведеної квартальної та річної звітності по райдержадміністрації про виконання державних бюджетних програм та подання до Яворівського управління Державної казначейської служби України  Львівської області та Львівської обласної державної адміністрації;

    - складання (на підставі отриманих від структурних підрозділів райдержадміністрації) та надання до Львівської обласної державної адміністрації звітів про виконання паспортів бюджетних програм за КПКВК 7831010 “Здійснення виконавчої влади у Львівській області” та іншими державними програмами розпорядника коштів другого рівня за звітний рік;

    1. Виконання функції розпорядника другого рівня по коштах Державного бюджету України, виділених райдержадміністрації головним розпорядником коштів — Львівською облдержадміністрацією:

    - формування та подання на затвердження у Львівську облдержадміністрацію кошторисів, помісячних планів асигнувань та довідок змін до них;

    - підготовка для розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів довідок змін до кошторисів і планів асигнувань за відповідними державними програмами;

    - формування та подання керівництву райдержадміністрації на затвердження кошторисів, планів асигнувань розпорядників нижчого рівня та на погодження планів використання одержувачів бюджетних коштів за  державними програмами;

    - інформування, відповідно до чинних нормативних документів, головного розпорядника бюджетних коштів – Львівську облдержадміністрацію про виконання державних програм.

    1. Виконання функції головного розпорядника коштів за  затвердженими рішенням сесії програмах районного бюджету:

    - формування єдиної мережі розпорядників і одержувачів коштів районного бюджету та  протягом року внесення змін до мережі;

    - формування паспортів бюджетних програм за всіма програмами головного розпорядника коштів районного бюджету на поточний рік та подання на затвердження до фінансового органу райдержадміністрації;

    - забезпечення доведення до розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів  паспортів відповідних бюджетних програм;

    - складання по кожній програмі звіту про виконання паспорту бюджетної програми. Подання інформації та звітів щодо виконання програм за кожним  напрямом використання;

    - при поступленні від фінансового органу райдержадміністрації коштів з місцевого бюджету за усіма КПКВК  здійснення  розподілу коштів загального та спеціального фондів місцевого бюджету на утримання розпорядників нижчого рівня та  одержувачів бюджетних коштів відповідно до затверджених кошторисів та помісячних планів асигнувань в розрізі кодів економічної класифікації видатків;

    - приймання  звітності від установ  та організацій про виконання місцевих  (районних) бюджетних програм;

    - формування зведеної квартальної та річної звітності по райдержадміністрації про виконання місцевих (районних) бюджетних програм та подання до Яворівського управління Державної казначейської служби України  Львівської області;

    - складання (на підставі отриманих від розпорядників нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів) та надання до фінансового органу райдержадміністрації звітів про виконання паспортів бюджетних програм по кожній програмі. Подання інформації та звітів щодо виконання програм за кожним  напрямом використання.

    1. Зберігання, оформлення та передача до архіву оброблених первинних документів та облікових регістрів, які є підставою для відображення у бухгалтерському обліку операцій та складення звітності.
    2. Участь у роботі з оформлення матеріалів щодо  нестачі, крадіжки коштів та майна, псування активів.

    20.Розробка проектів розпоряджень, доручень та листів райдержадміністрації з питань, що належать до компетенції відділу.

Начальник відділу : Доскоч Віра Ярославівна

Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8

Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, нд.

Штатна чисельність відділу 4 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Начальник відділу - 7900 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

Провідний спеціаліст - 5300 гривень;

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ

  1. Основним завданням відділу правове забезпечення діяльності райдержадміністрації та організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів районної державної адміністрації її керівництвом, структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків.
  2. Відділ виконує такі завдання:

9.1 Представлення інтересів районної державної адміністрації у судах та інших органах влади.

9.2 Попередній розгляд та погодження видання розпоряджень голови районної державної адміністрації, наказів керівника апарату районної державної адміністрації.

9.3 Вносити пропозиції щодо приведення нормативно-правових актів та інших документів райдержадміністрації у відповідність із законодавством.

У разі неврахування пропозицій або часткового їх врахування відділ подає голові райдержадміністрації та керівнику апарату письмовий висновок до проекту акта.

9.4 Організовує та бере участь у забезпеченні реалізації державної правової політики у відповідній сфері, правильного застосування законодавства в райдержадміністрації.

9.5 Здійснює правову експертизу проектів розпоряджень голови райдержадміністрації та наказів керівника апарату райдержадміністрації, готує висновки у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність до вимог  чинного законодавства.

9.6 Організовує та забезпечує правильне виконання законодавчих актів, інших нормативних актів, подає керівництву пропозиції щодо вирішення правових питань.

9.7 Перевіряє відповідність законодавству і міжнародним договорам України проектів розпоряджень, наказів та інших актів, що подаються на підпис голові райдержадміністрації та керівнику апарату, погоджує (візує) їх за наявності віз керівників заінтересованих структурних підрозділів.

9.8 Визначає розпорядження голови районної державної адміністрації, які носять нормативно-правовий характер та підлягають державній реєстрації в органах юстиції.

9.9 Організовує роботу, пов’язану з укладенням та реєстрацією договорів (контрактів), бере участь у їх підготовці та здійсненні заходів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів райдержадміністрації,  а також погоджує (візує) проекти  договорів за наявності погодження (візи) керівників заінтересованих структурних підрозділів.

9.10 Організовує і веде претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням.

9.11 Сприяє додержанню законності у реалізації прав трудового колективу, бере участь у  підготовці та укладенні колективного договору, сприяє правильному застосуванню актів законодавства про працю, у разі виникнення або порушення їх вимог подає голові райдержадміністрації , керівнику апарату письмовий висновок з пропозиціями щодо усунення таких порушень.

9.12 Аналізує матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролюючих органів, результати позовної роботи, а також отриманні за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій дані статистичної звітності, що характеризують стан дотримання законності райдержадміністрацією та її структурними підрозділами, готує правові висновки за фактами виявлених правопорушень  та бере участь в організації роботи з відшкодування збитків.

9.13 Розробляє та організовує заходи щодо запобігання та виявлення корупційних правопорушень в райдержадміністрації та її структурних підрозділах, а також здійснює контроль за додержанням працівниками райдержадміністрації Закону України «Про запобігання корупції».

9.14. Аналізує акти сільських, селищних, міських рад територіальних громад, а також сільських, селищних, міських голів щодо їх відповідності Конституції України та законам України.

За результатами правової експертизи актів виконавчих органів сільських, селищних, міських рад з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади у випадку виявлення порушень норм чинного законодавства складає довідку.

У разі виявлення актів сільських, селищних, міських рад з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, які не відповідають вимогам чинного законодавства, відділ інформує про це голову районної державної адміністрації шляхом подання відповідної доповідної записки. За результатами розгляду зазначеної доповідної записки супровідним листом направляються зауваження до відповідної сільської, селищної, міської ради  для приведення протягом місяця у відповідність до норм чинного законодавства, а за відсутності належної реакції органу або посадової особи місцевого самоврядування, може звернутись до суду про визнання відповідного акту незаконним та його скасування повністю або у частині.

9.14 Працівники відділу виконують інші доручення керівництва.

Начальник: Вербенець Людмила Григорівна

тел: +38 (03259) 2-15-64; 2-17-00

Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8

Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, нд.

Штатна чисельність відділу 7 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Начальник відділу - 7900 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

Провідний спеціаліст - 5300 гривень;

Спеціаліст - 5200 гривень;

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

ЗАВДАННЯ І ФУНКЦІЇ

8.Основним завданням відділу  є забезпечення ведення персоніфікованого обліку виборців на території Яворівського району. Складання списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів, для всеукраїнських та місцевих референдумів.

База даних Реєстру, будь-яка її частина, копія бази даних або її частини, персональні дані виборців, що містяться у базі даних Реєстру (далі- персональні дані Реєстру), можуть використовуватися лише для цілей, передбачених статтею 26 цього Закону.

  1. Відділ виконує такі завдання:

      9.1 забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій: внесення запису про виборця до бази даних Реєстру; внесення змін до персональних даних виборців, що містяться у базі даних Реєстру (далі- персональні дані Реєстру); знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” (далі- Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;

     9.2 веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою,  встановленими розпорядником Реєстру;

      9.3 забезпечує відповідно до законодавства  захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”;

         9.4 веде облік виборчих дільниць, які діють на постійній основі, визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, номер виборчої дільниці до яких відноситься  виборець.

        9.5 здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;

    9.6 забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців та іменних запрошень на виборчих дільницях,  відповідно до законодавства;

     9.7 здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;

       9.8 надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;

      9.9 надає у встановленому  Законом порядку  статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого процесу на підставі відомостей Реєстру;

   9.10 формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, відповідно до подань органів місцевого самоврядування про внесені зміни до Адресного реєстр;

    9.11 здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;

   9.12 здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.

Завідувач сектору: Кондор Роман Михайлович

Поштова адреса: 81000, м.Яворів, вул. І.Франка, 8

Розклад роботи: Пн.-Чт. з 08.00 - 17.00 год., Пт. з 08.00-15.45 год обідня перерва з 12.00-12.45 год., вихідні дні: сб, нд.

Штатна чисельність сектору 2 штатних одиниць

1) Посадові оклади:

Завідувач сектору - 6500 гривень;

Головний спеціаліст - 5600 гривень;

2) Розміри надбавки до посадового окладу за ранг державного службовця, додаткових стимулюючих виплат (надбавки за інтенсивність праці та за виконання особливо важливої роботи) визначаються та встановлюються відповідно до Закону України «Про державну службу», постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15«Питання оплати праці працівників державних органів» (із змінами).

Премії державним службовцям виплачуються в межах фонду преміювання залежно від особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу відповідно до Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України від13.06.2016 року №646 «Про затвердження Типового положення про преміювання державних службовців органів державної влади, інших державних органів, їхніх апаратів (секретаріатів)».

  1. Основним завданням сектору є:
    • Забезпечення виконання законодавства з питань мобілізаційної і оборонної роботи, організація планування і здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації, організація, координація, методологічне, методичне забезпечення розробки і здійснення заходів щодо мобілізаційної підготовки; переведення органу державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, об’єктів національної економіки району на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого функціонування в цих умовах.
    • Забезпечення режиму секретності Яворівської районної державної адміністрації відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2013 року № 939 «Про затвердження Порядку організації та забезпечення режиму секретності в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України».
  1. Сектор виконує такі завдання:
    • У частині мобілізаційної роботи:
  • Організує і координує розробку мобілізаційного плану району на особливий період.
  • Організовує і контролює створення об'єктів і потужностей мобілізаційного призначення, страхового фонду документації, а також мобілізаційних запасів стратегічних і найважливіших видів сировини, матеріалів, устаткування, продовольства, речового та іншого майна.
  • Розробляє мобілізаційні документи та здійснює методичне і організаційне забезпечення переведення органу державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування на режим роботи в умовах особливого періоду.
  • Контролює створення і стан готовності спеціальних формувань, які передбачається передати до складу Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством, в особливий період.
  • Контролює розробку і здійснення заходів щодо нормованого забезпечення населення району в особливий період.
  • Бере участь у роботі щодо перерозподілу трудових ресурсів в особливий період, бронювання військовозобов'язаних за підприємствами , установами й організаціями на період мобілізації і воєнного часу.
  • Взаємодіє з сектором з питань цивільного захисту у питаннях узгодження планів цивільної оборони з мобілізаційними планами та річними програмами мобілізаційної підготовки.
  • Визначає за підсумками перевірки рівень мобілізаційної готовності органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій району.
  • Координує і контролює проведення заходів щодо забезпечення потреб оборони держави, у тому числі мобілізаційної підготовки в районі.
  • Контролює виконання підприємствами району замовлень Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством, на виробництво і поставку необхідної їм продукції, електро- і тепло енергії.
  • Готує звіти про хід виконання заходів мобілізаційної підготовки району.
  • У частині оборонної роботи:
  • Планує та організовує здійснення заходів, пов’язаних із діяльністю на території району військових частин Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством.
  • Забезпечує і контролює виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами.
  • Організує і контролює роботу, пов’язану з виділенням військовим частинам, установам і навчальним закладам Збройних Сил України службових приміщень, житлової площі, земельних ділянок, наданням комунально-побутових та інших послуг, а також з контролем за використанням приміщень, житлової площі і ділянок.
  • Контролює виконання підприємствами району замовлень Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством, на виробництво і поставку необхідної їм продукції, електро- і теплоенергії.
  • Забезпечення режиму секретності райдержадміністрації.
  • Працівники сектору виконують інші доручення керівництва.